ZWGRAFOS RADIO ON LINE

Zwgrafos radio palia 60/70/80






ZWGRAFOS RADIO INTERNET ΑΚΟΥΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ ΓΟΥΣΤΟΥ… DISCO – ΛAIKO –ΠΑΛΙΟ ΛΑΙΚΟ – ΕΛΛΗΝΙΚΑ 60’’-70’’- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΙAΦΟΡΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ – ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟ [ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ] ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΚΕΦΤHΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟN ΤΡΟΠO ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕΣΑ ΑΠO ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΑΥΤΗ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ ΠΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ http://zwgrafosradiogr.blogspot.com/
LISTEN MUSIC ON YOUR CHOICE ... DISCO - LAIKO - PALIO LAIKO - GREEK 60''-70''-READ ΑRTIST ΒIOGRAΡΗΥ - AS OLD AS ME [Radio] AND NOW SO YOU THINK THIS WAY AND EMISSION INTERNET IN THE FAR THIS PAGE GOOD LISTENING PRESS TO THIS ADDRESS http://zwgrafosradiogr.blogspot.com/

Πέμπτη, Οκτωβρίου 15, 2009

Η ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΣΤΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΕΡTZΙΑΝΑ


Η ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΣΤΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΕΡTZΙΑΝΑ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 53 ΕΤΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ]

ΣΧΕΔΟΝ ΜΙΑ ΖΩΗ

ΡΑΔΙΟ ΠΑΡΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 1970 ΕΩΣ 1974

ΜΙΝΙ ΡΕΞ 1974 ΑΠΟ ΤΟ 1974 ΕΩΣ 1977

ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΡΑΔΙΟ ΑΠΟ 1977 ΕΩΣ 1981

ΠΙΚΑΣΟ ΑΠΟ ΤΟ 1980 ΕΩΣ 2008

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 2005 ΕΩΣ 2008

ZWGRAFOS RADIO ΑΠΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ 2009 ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔIΚΤY
Ο





Η ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΕΡΤΖΙΑΝΑ

ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΤΗ ΜΑΝΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΜΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΛΑMΠΑΤΟ ΡΑΔΙΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΜΑΡΚΑ TELEFUNKEN ΧΩΡΙΣ ΜΑΤΙ (ΟΡΓΑΝΟ) ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΠΙΚΑΠ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ TELEFUNKEN (ΑΥΤΟΜΑΤΟ) ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΕ 10 ΜΕ 12 ΔΙΣΚΟΥΣ 45 ΣΤΡΟΦΩΝ. ΤΟ ΠΙΚΑΠ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΤΟΣΟ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΛΑΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΝΕΟΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΚΟΥΓΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΤΟ ΡΑΔΙΟ, ΜΕ ΞΕΝΟ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ, ΜΕ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΜΙΑΣ ΔΡΑΧΜΗΣ, ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΠΟΧΗΣ ΗΤΑΝ ΑΓΝΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΑΠΟ ΧΟΜΠΙ ΧΩΡΙΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ 1964 -1970. ΤΟ 1968, ΦΥΓΑΜΕ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΠ’ ΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΜΕΝΑΜΕ, ΚΑΙ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ ΜΕΝΙΔΙ (ΜΠΙΤΣ), ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 12 ΕΤΩΝ.ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΗΜΕΡΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ 1968, ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ. ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΕΝΑΝΕ ΤΑ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΣΤΑ ΔΕΝΤΡΑ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΝΙΔΙΟΥ. ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΜΕΝΑΜΕ ΗΤΑΝ ΔΥΟΜΙΣΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΝΗΘΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΟΝ «ΚΟΣΜΟ» ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΧΑΟΣ. ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ, ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΗΤΑΝ ΑΔΕΙΟ ΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ. ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΦΑΛΗΡΟΥ ΤΩΝ «ΑN.ΜΙΟΥΖΙΚ ΚΟΡΝΕΡ», ΤΩΝ «ΠΛAΙ ΜΠΟΙ», ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ, ΕΠΑΙΖΑΝ ΞΕΝΟ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΥΜΑΜΑΙ. 

            
«ΡΑΔΙΟΠΑΡΝΗΣ»
 


ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 1969 ΓΝΩΡΙΣΑ ΕΝΑ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΣΤΟΡΑΣ, ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ. ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΙΧΕ ΕΝΑΝ ΑΔΕΡΦΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ. ΜΟΥ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΕ, ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, κ. ΚΩΣΤΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ: “ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΡΑΔΙΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΠΟΜΠΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΣΟΥ ΣΥΜΒΕΙ”. ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΚΕΙΝΟΣ. ΕΓΩ ΠΑΛΙ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΠΗΓΑ. ΕΤΣΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟΝ κ. ΚΩΣΤΑ ΚΑΘΕ ΑΠΟΓΕΥΜΑ. ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΝΑ ΓΙΝΩ ΡΑΔΙΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΕΔΙΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ, ΠΩΣ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΜΒΟΛΑ [ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ, ΠΥΚΝΩΤΕΣ, ΔΙΟΔΟΥΣ, ΛΑΜΠΕΣ, Κ.Τ.Λ] ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ 1970 ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΟΥΤΕ ΣΧΕΔΙΟ ΟΥΤΕ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΠΟΥ ΛΕΜΕ Ή ΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ, ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΣΤΟΝ «ΚΟΣΜΟ» ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΕΝΙΔΙ.
ΤΟ 1970 ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΛΟΓΗ «ΠΟΜΠΟΣ ΜΙΚΡΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ECC82». ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΕΚΕΙΝΟ ΔΟΥΛΕΥΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑΤΑ ΜΑΖΕΨΑ ΚΡΥΦΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 150 ΔΡΑΧΜΕΣ. ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΛΙΓEΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ.
ΞΕΚΙΝΑ, ΛΟΙΠΟΝ, Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ (ΣΕ ΤΙ ΛΕΤΕ??), ΣΕ ΚΟΝΤΡΑΠΛΑΚΕ (!!), ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ΔΕΝ ΤΑΛΑΝΤΩΝΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ… ΤΖΙΦΟΣ!!!. ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΟΝ κ.ΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ: «ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ» (ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ… ΝΟΕ'Ι'ΤΩ). ΩΣΤΟΣΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ: «ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΕΓΩ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ»,  ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΙΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΜΕΝΕ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ. Ο κ.ΚΩΣΤΑΣ ΕΜΕΝΕ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 1,5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΜΑΚΡΙΑ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΑΥΤΑ, ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ... ΠΑΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΕΙ. ΜΟΥ ΛΕΕΙ: «ΑΚΟΥΣΕ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΕΝΑ ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ OC45 ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ, ΑΜΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΦΕΡΕΙΣ, ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΩ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΣΤΑΘΜΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ». ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ Ο κ.ΚΩΣΤΑΣ ΗΤΑΝ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 22 - 25 ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΕΝΩ ΕΓΩ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ 15 ΧΡΟΝΩΝ.
            

ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ. Η ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΑ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ. ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ, ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΠΟΤΕ. ΗΤΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΟΥΡΑΝΙ ΧΡΩΜΑΤΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΑΝΕ 40 ΧΡΟΝΙΑ.

            
Η ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕ ΜΙΑ ΚΕΡΑΙΑ 1 ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΑΚΟΥΓΕΣ ΣΤΑ 20 ΜΕ 30 ΜΕΤΡΑ, ΟΤΑΝ ΔΕ, ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΚΕΡΑΙΑ 28 ΜΕΤΡΑ, ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΗΤΑΝ ΣΤΑ 200 ΜΕΤΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΓΩ.
            

ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ κ.ΚΩΣΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ. ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΣΤΑΘΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ 2 ΜΕ 3 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ. ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΜΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.
            

ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ, ΕΝΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΣΕ ΕΝΑ ΦΑΝΑΡΙ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΒΕΡΑΝΖΕΡΟΥ, ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ, ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑ. ΑΜΕΣΩΣ ΠΙΑΝΩ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΡΩΤΩ ΤΙ ΛΥΧΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ 6L6 ΚΑΙ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΡΩΤΩ. ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑ, Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΗΝ 6L6 ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ 6V6 ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΣΧΕΔΙΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ. ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΗΜΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΜΗΝ ΤΟ ΠΩ ΣΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ ΔΙΟΤΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟ. ΡΩΤΗΣΑ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ «ΣΑΝ ΦΡΑΝΖΙΣΚΟ» ΚΑΙ ΛΥΧΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ 2 807 «ΜΕΓΑΛΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ» ΜΟΥ ΕΙΠΕ. ΚΑΙ Η ΛΑΜΠΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ (ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ), ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΕΣΥ ΠΟΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ «WHO IS WHO». ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΠΟΙΟΝ WHO IS WHO ΣΤΟ ΜΕΝΙΔΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΦΕΡΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΘΗ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ...
ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΜΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 20 Χ 15cm 1 ECC83 ΚΑΙ 6V6 ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ, 6V6 ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΚΑΙ 6V6 ΕΞΟΔΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΒΑΖΕ ΤΗΝ 6L6 ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΙΣΧΥ. ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΣ 220 ΒΟΛΤ 6,3 ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ. ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ! ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΟ ΕΓΩ. ΕΓΩ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΩ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ. ΦΕΡΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΠΗΓΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑ ΠΟΥ ΣΧΟΛΑΓΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΥΓΩ ΠΡΙΝ ΤΗΣ 6 ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΔΕΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΩ 3 - 4 ΜΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟ. ΜΑΛΙΣΤΑ, ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ. Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΠΛ.ΒΑΘΗ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ. ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ. ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΤΟ ΣΥΝΕΔΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΙΑ. ΠΗΡΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ, ΕΒΑΛΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΟ ΜΕ ΚΑΡΟΥΛΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ, ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΙΧΕ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΚΑΨΑ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΠΑΩ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 350 ΜΕΤΡΑ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΤΟ ΕΧΑΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣ, ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΚΡΑΤΙΚΟΣ. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΠΙΣΩ ΝΑ ΔΩ. ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΙΑ ΑΝΑΒΕ, ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΚΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ. ΕΤΣΙ, ΛΟΙΠΟΝ, ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΑΛΙΖΩ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΑΛΙΣΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΡΕΥΜΑ ( Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ) ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΔΕΗ.
ΒΕΒΑΙΑ ΠΗΡΑ ΜΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΕΡΕΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ, ΟΠΟΤΕ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΕΝΑΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕ ΔΥΟ 807 ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΜΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 350 ΜΕΤΡΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΗΓΑ ΟΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ, ΛΑΜΠΕΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΥΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΤΙΚΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΣΑΣΙ. ΤΟ 6V6 ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΕΛΥΣΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΟΥΝΑ. ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΔΕΙΟ, ΦΥΓΑΝΕ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΞΑΝΑΕΙΔΑ ΠΟΤΕ...

            
ΑΚΟΥΓΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΥΣ, ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ 1620-30-40, ΦΩΝΑΖΑ. ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΑΚΟΥΓΑ. ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΤΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΡΓΑ, ΗΞΕΡΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ, ΜΕ ΕΝΑ ΡΑΔΙΟ ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ (CONION) ΠΡΑΣΙΝΟ ΗΞΕΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΗ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΞΕΡΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΟΧΗ 1972 -1973 ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΑΚΟΥΩ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟ, ΤΟ «ΡΑΔΙΟ ΚΟΜΠΡΑ» ΑΠΟ ΒΑΡΙΜΠΟΠΗ ΜΕΡΙΑ ΚΑΛΑ. ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ, ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΩ ΜΟΛΙΣ ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΜΟΛΙΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝΕ ΚΑΛΩ ΤΟ «ΡΑΔΙΟ ΚΟΜΠΡΑ» ΑΠΟ «ΡΑΔΙΟ ΠΑΡΝΗΣ». ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. (ΑΥΤΟΣ, ΛΕΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500 ΜΕΤΡΑ). ΚΟΝΤΡΟΛ, ΣΧΕΔΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟΣ, ΜΙΛΑΓΑΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΤΟΝ ΡΩΤΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ... ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΕΙ ΑΛΛΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ «ΡΑΔΙΟ ΑΣΤΟR», O ΟΠΟΙΟΣ ΕΔΙΝΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ, Ο ΡΑΔΙΟ ΚΟΜΠΡΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΠΑΡΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΝΗΘΑ. ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΤΑ ΚΑΘΕΚΑΣΤΑ, ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΟΤΙ Ο ΑΣΤΟR ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. Ο ΡΑΔΙΟ ΚΟΜΠΡΑ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΟΝ ΑΣΤΟΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ ΒΑΛΕ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟΧΩΡΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ, Ο ΡΑΔΙΟ ΚΟΜΠΡΑ ΜΙΛΑΓΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ. ΚΑΠΟΙΟ ΒΡΑΔΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ. ΕΓΩ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΔΟΣ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΣ… ΗΤΑΝ ΟΔΟΣ ΧΩΡΑΦΙΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΓΚΑΘΙΑ!! ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΙΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΜΠΡΑ ΕΜΕΝΕ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 500 ΜΕΤΡΑ ΔΥΤΙΚΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ Ο ΡΑΔΙΟ ΑΣΤΟR ΠΕΡΙΠΟΥ 700-800 ΜΕΤΡΑ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ. ΥΠΗΡΧΑΝ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΣΠΙΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΕΜΠΟΔΙΑ. ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ Ο ΡΑΔΙΟ ΚΟΜΠΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΜΠΡΑ, Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΝΟΙΞΗ 1973. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΑΡΧΙΖΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ, ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 1973 ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΣΤΟΣ, ΟΧΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ, ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΘΕΟΦΙΛΟΣ. ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΦΛΟΡΕΤΑ, ΕΛΑΦΡΩΣ ΑΛΗΤΑΚΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΩΡΑΙΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ ΣΤΑΘΜΟ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΡΑΚΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΕΜΕΝΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΝΕΙ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ ΔΕΧΤΗΚΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΧΝΑ, ΘΑ ΕΧΑΝΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ. ΤΟΥ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΟC 45 ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΟΝΤΡΑΠΛΑΚΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΜΕΝΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕ ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΗΤΑΝ ΜΑΚΡΙΑ. ΟΧΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΑΚΡΙΑ... ΟΠΟΤΕ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΚΕΡΑΙΑ ΕΝΑ ΣΥΡΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΗΣ ΤΟΥ, ΩΡΑΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗ ΠΛΑΤΙΑ ΒΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΣΥΡΜΑ, ΠΗΝΙΟΣΥΡΜΑ, ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΙΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΕ ΠΙΟ ΒΟΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΗΣ ΠΑΡΝΗΘΑΣ.
            

ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ, ΕΔΩΣΕ ΕΝΑ ΚΑΡΟΥΛΙ ΜΕ ΠΗΝΙΟΣΥΡΜΑ ΚΑΙ ΜΠΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΗΡΘΕ ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ, Ο ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΣΤΟ ΔΩΣΩ, ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΚΕΡΑΙΑ ΜΟΥ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΗΤΑΝ ΕΦΕΥΓΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΣΑΛΟ ΤΗΣ ΤV ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΛΟΝΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΚΕΡΑΙΑΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 27-28 ΜΕΤΡΑ ΣΥΝ ΤΗ ΚΑΘΟΔΟ Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΣΑΝ ΚΕΡΑΙΑ, ΠΕΙΡΑ ΕΝΑ ΣΥΡΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΤΗ ΤΗΣ 28ΜΕΤΡΗΣ ΚΕΡΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΡΝΩ ΠΙΣΩ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΟΛΟΝΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΞΩ ΑΠΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. ΣΥΝΟΛΟ ΚΕΡΑΙΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΚΑΘΟΔΟ 65 ΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ (ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΜΕ ΒΗΜΑΤΑ). ΕΓΩ ΣΥΝΕΧΙΣΑ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΝ ΚΟΜΠΡΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΜΟΛΙΣ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΑΠΟ ΦΑΝΤΑΡΟΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ.... 

ΤΟ 1973 ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΝΑ ΔΙΣΚΑΚΙ 45 ΣΤΡΟΦΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΑΠΑΤΣΙ» ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΣΚΑΚΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΟΣ ΔΩΡΟΥ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΣΤΟ ΠΙΚΑΠ ΤΟ TELEFUNKEN ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΑΡΧΙΖΕ ΠΑΛΙ, ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΛΕΙΝΩ ΝΑ ΔΩ ΜΗΠΩΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΚΟΜΠΡΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΚΡΟΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ «ΤΙ ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΚΟΥΣΕ ΛΙΓΟ ΣΤΕΛΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ», ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ, ΟΧΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ, ΤΑ ΕΙΧΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΟΜΠΙΝΟΦΟΝΟ ΜΕ ΚΑΡΟΥΛΙΑ ΤΗΣ PHILIPS ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΙΣΕ ΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΞΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ, ΕΣΥ ΣΑΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΚΟΥΣ ΤΑ ΛΑΙΚΑ, ΕΓΩ ΕΧΩ ΛΑΙΚΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝΕ. ΜΟΛΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑ ΒΓΗΚΕ (ΜΠΡΑ΄Ι’ΚΕΡ) ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣΕ ΤΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΠΑΤΣΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΝ ΔΙΝΗ Ο Γ. ΚΟΜΠΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΞΑΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ. ΚΟΜΠΡΑ ΤΟΥ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΤΙΠΟΤΑ... ΠΑΙΡΝΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΛΕΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΦΩΝΑΖΕΙ... ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΕΙ ... Ο ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΠΑΤΣΙ ΑΚΟΥΕΙ...ΞΑΝΑ Ο ΚΟΜΠΡΑ... ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΝΩ ΕΓΩ ΛΕΩ ΣΤΟ ΚΟΜΠΡΑ ΕΓΩ ΒΑΖΩ ΤΟ ΑΠΑΤΣΙ ΤΟ ΔΙΣΚΑΚΙ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΑΤΣΙ ΜΗΠΩΣ ΕΝΝΟΕΙ ΕΜΕΝΑ ΚΛΕΙΝΟ... ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΛΑ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΛΕΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΣ... ΑΦΗΝΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΕΝΟ ΚΑΙ ΛΕΩ ΦΙΛΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ ΑΚΟΥΣ ΤΟ «ΡΑΔΙΟ ΠΑΡΝΗΣ».. ΕΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΠΑΡΝΗΣ ΑΠΩ ΠΑΡΝΗΘΑ... ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΜΠΡΑ ΕΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ, ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ... ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΚΟΝΤΡΟΛ ΕΝΑΝΤΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΤΟΠΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ, ΒΑΛΕ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΝΗΘΑ, ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ... Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Γ. ΚΟΜΠΡΑ ΑΝΟΙΞΕ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΚΑΡΟΥΛΟΦΩΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤ. ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ.....
(ΝΟΜΙΖΩ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΗΤΑΝ «ΝΑΣΙΟΝΑΛ».

[ ΓΕΝΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΟ ΘΕΜΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΚΕΡΑΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΗΚΟΥΣ}. ΕΚΤΟΤΕ ΕΒΑΛΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΕΡΑΙΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΗΚΗ ΣΕ ΜΕΤΡΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΕΡΑΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΒΟΡΡΑ ΜΥΤΗ ΝΟΤΟΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΚΑΘΟΔΟΣ ΓΙΑ ΚΕΡΑΙΑ (L ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ 50 Η’ 300 ΩΜ Η’ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Η’ ΔΙΠΟΛΟ!!!!!




ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΘΗΝΑ 11/4/2009


ΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1973


ΤΟ 1973 ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ. ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΟΤΕ ΕΒΓΑΙΝΑ ΜΕ ΛΙΓΟ ΤΡΑΚ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ 
BREAK ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ 17 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΧΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΩΝΗ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΔΗΛΑΔΗ ΝΟΜΙΖΑΝΕ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΚΑΛΕΣΕ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝ ΑΓΟΡΙ. ΕΤΣΙ ΑΠΕΦΕΥΓΑ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΩ. ΑΚΟΥΓΑ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΑΘΜΟ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΕΣΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΓΥΡΟ ΣΤΟ 1620 Α.Μ. ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΣΑΝΕ ΕΚΕΙ. Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΞΑΝΑΚΑΛΕΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ . ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΓΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΑΠΟΘΗΚΗ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ ΑΡΚΕΤΟΣ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟΣ ΕΝΩ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΕ (ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΛΕΙΨΗ). ΕΚΤΟΤΕ ΚΑΠΟΥ- ΚΑΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑ ΔΙΦΟΡΟΥΣ ΜΑΚΡΙΝΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΒΟΡΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΝ ΜΕΤΑΞΙ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΕΔΩ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΠΡΟΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΗΤΑΝ ΑΠΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΣΤΟ 1973 ΒΡΑΔΥ ΓΥΡΟ ΣΤΗΣ 8,5 ΩΡΑ ΑΚΟΥΩ ΚΟΛΟΣΣΟΣ ΡΑΔΙΟ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΑΠΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ, ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΓΑ ΟΛΟΥΣ, ΟΠΩΣ Ο ΚΟΛΟΣΣΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ, ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΜΕΣΑΖΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ (ΚΟΝΤΡΟΛ Κ.Τ.Λ). ΕΜΕΙΝΑ ΜΕΧΡΙ ΑΡΓΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝ Η ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣΑ ΤΟΝ ΚΟΛΟΣΣΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΓΕ ΟΛΟΥΣ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΛΑΡΙΣΗΣ ΕΤΣΙ ΕΔΙΝΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΓΩ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΑ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΓΕ. ΕΤΣΙ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ.
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΜΕ 2 807 ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΣΤΑ 900 ΒΟΛΤ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΓΙΑΤΙ ΕΒΓΑΖΕ ΒΟΜΒΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΨΑΞΙΜΟ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΝΤΙΓΡΑΨΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ. ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΑΝΟΔΙΚΑ. ΚΑΠΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ 2 807 ΣΤΑ 600 ΜΕ ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΕΓΜΑ ΜΕ ΦΤΙΑΧΤΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΜΕ ΜΙΑ ECC 83 ΚΑΙ EL 34 ΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΛΕΓΜΑ. ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΔΙΦΟΡΑ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ 6V6 ΑΝ ΕΒΑΖΑ ΕL34, ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΜΕ ΤΙΣ 807 ΘΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ, Η ΔΟΚΙΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ. ΔΟΚΙΜΗ ΜΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ
ΚΑΙ ΟΙ 807 ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΤΟΥΣ. ΜΟΝΟ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠ’ ΤΟΥΣ ΜΑΚΡΙΝΟΥΣ ΡΑΔΙΟ ΑΚΡΟΑΤΕΣ (ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ) ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΙΩΤΙΚΟΥΣ ΡΑΔΙΟ ΑΚΡΟΑΤΕΣ (ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ). ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΗΤΑΝΕ ΜΙΑ ECC83 ΠΡΟ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ ΜΙΣΗ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΚΑΠ. ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ 6V6, ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ 6V6, ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΣ 6V6 ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ 6L6, ΟΠΩΣ ΑΛΛΑΞΑ ΤΗΝ 6V6 ΤΟΥ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ EL 34 ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΟ 2 807 ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΕΓΜΑ.

            

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΘΗΝΑ 12/4/2009


            

ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΜΠΕΣ

            

ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΙΧΟ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ.. ΠΛΗΣΙΑΖΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΠΑΝΕ. Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΒΛΕΠΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΛΥΧΝΙΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΛΑΡΟ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΣΠΑΝΕ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ. ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ. ΑΡΠΑΖΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ ΠΟΥ ΤΙΣ ΒΡΗΚΑΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΜΠΕΣ, Ο ΜΙΚΡΟΣ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ, ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΕΓΩ ΤΙΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΕΡΑΜΕ. (ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΕΔΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΤΟ), ΤΟ ΕΡΩΤΩ
ΣΕ ΠΟΙΟ ΒΟΥΝΟ. ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΟΡΙΣΤΑ.. ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΛΑΜΠΕΣ ΕΚΕΙ, ΠΟΛΛΕΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΚΑΨΕΙΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ.. ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΛΟΠΙΑΣΩ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΗΠΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ… ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΦΕΡΑΝ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΣΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΥΧΤΩΣΕΙ.. ΠΕΡΝΩ ΤΗΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΛΑΜΠΕΣ ΠΟΥ ΓΛΙΤΩΣΑΝ ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ. ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ. ΤΙ ΛΥΧΝΙΕΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΕΣ ! Η ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΗΤΑΝ 829-832-6146 ΚΑΤΙ ΑΛΛΕΣ ΛΥΧΝΙΕΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΤΙ ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΤΡΙΕΣ.. ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ (ΒΟΥΝΟ ΜΕ ΤΗΣ ΛΑΜΠΕΣ.)
ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΑΜΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΑΝ ΠΛΑΓΙΑ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΑΝΕ ΟΠΙΣΘΕΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΩ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΚΙΛΙΚΙΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ, ΚΑΙ ΜΠΟΛΙΚΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΣΚΕΠΑΖΕ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΣ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ ΑΥΤΑ. Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΗΤΑΝ 2,5 ΩΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ 2,5 ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΟΥΛΕΨΕΙΣ ΟΣΟ ΕΣΚΑΒΕΣ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ Η ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΙΧΜΗΡΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΕΣΚΑΒΕΣ ΕΥΡΙΣΚΕΣ… ΕΤΣΙ ΦΕΥΓΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΓΥΡΝΟΥΣΑ ΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΛΕΓΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ, «ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΛΑΜΠΕΣ, ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ “ΒΟΥΝΟ ΜΕ ΤΗΣ ΛΑΜΠΕΣ”».ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΟ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΒΟΥΝΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΑΜΠΕΣ.. ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΕΚΕΙΝΟ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΝΑ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΩ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΜΠΕΣ, ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΛΙΓΕΣ ΛΑΜΠΕΣ ΕΥΡΙΣΚΑ, ΟΠΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΥΝΟ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΡΩΤΟΥΣΕ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ «ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ ΛΑΜΠΕΣ, ΔΕΝ ΠΕΤΑΝΕ ΠΙΑ». ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΑΔΙΚΑ, ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΥΡΙΣΚΑ ΤΙΠΟΤΑ.

            

ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ, ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ «ΒΟΥΝΟ ΜΕ ΤΗΣ ΛΑΜΠΕΣ»,ΟΤΑΝ ΠΛΗΣΙΑΖΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΙΧΑΝ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΗΞΕΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ. ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΕΙΧΑΝ ΒΡΕΙ 4 ΛΥΧΝΙΕΣ 811. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΛΑΜΠΕΣ. ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ, ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΒΛΕΠΩ ΡΟΔΙΕΣ ΑΠΟ ΦΟΡΤΗΓΟ, «ΩΠΑ ΛΕΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ», ΠΑΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΗΡΘΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΑΡΑ ΨΑΞΕ ΛΕΩ ΤΡΙΓΥΡΩ, ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 700 ΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ, ΣΕ ΕΝΑ ΙΣΙΩΜΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΧΩΜΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΠΛΗΣΙΑΖΩ, ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΒΛΕΠΩ ΛΑΜΠΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΛΑΜΠΕΣ ΣΑΝ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ. ΠΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΤΙΣ ΒΑΛΩ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΕΣ, ΦΕΥΓΩ ΝΑ ΦΕΡΩ ΤΣΑΝΤΕΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΠΑΛΙΟ ΟΠΟΤΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟΣ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ. ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΡΟ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ, ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ. ΒΛΕΠΩ 6 ΛΑΜΠΕΣ 811.ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΝΩ ΤΗ ΣΚΕΨΗ «ΜΑΛΛΟΝ ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΡΑ ΚΑΙ ΛΑΜΠΕΣ, ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ». ΟΙ ΛΑΜΠΕΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΗΤΑΝ 5 Η 6 ΣΑΚΟΥΛΕΣ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΞΑΝΑΒΡΗΚΑ ΠΟΤΕ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΥΧΝΑ.



ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΘΗΝΑ 27/5/2009


            

Ο «ΝΟΝΟΣ»

           

 ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ 1974 ΕΒΓΑΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΖΕ ΞΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΡΑΧΤΙΡΙΣΤΙΚΟ «ΝΟΝΟΣ». Ο ΝΟΝΟΣ, ΛΟΙΠΟΝ, ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΜΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ.
ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΕΛΕΓΕ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΣΑΝ ΑΝΤΙΛΑΛΟΣ ….ΤΑ ΣΧΟ’ΛΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΜΕ ΑΝΤΙΛΑΛΟ ΕΙΧΑΜΕ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΟΛΟΙ. [ΜΗ ΤΡΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΚΩ, ΤΟΤΕ Η ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝΕ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΟΥΤΕ ΤΙ ΗΤΑΝ ΕΚΩ Η’ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΒΑΘΟΣ] ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΑΚΟΥΩ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ Γ. ΚΟΜΠΡΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ, ΒΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΩΤΑΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΑΝΤΙΛΑΛΟ… «ΤΟ ΒΡΗΚΑ, ΜΟΥ ΛΕΕΙ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ «Ο ΝΟΝΟΣ» ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ». «ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ»…. «ΟΧΙ, ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΕΓΩ». ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ «ΑΔΕΡΦΕ», ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙΣ.. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ. ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ, ΤΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΩ.
ΠΗΓΑΙΝΩ. ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΟ ΔΕΙΞΩ, ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΣΕ ΑΓΩΝΙΑ. ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΣΥ ΤΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΓΙΑ ΒΑΛΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ… ΤΙ ΒΑΛΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ, ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ, ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ.. ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ, ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ, ΠΟΥ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΠΟΙΟΣ Ο ΝΤΕΝΕΚΕΣ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ, ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο «ΝΟΝΟΣ», ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΝΤΕΝΕΚΕΣ, ΠΑΡΕ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΚΑΙ ΕΒΓΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ. ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΝΑ, ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΤΕΝΕΚΕ, ΟΧΙ ΠΟΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΛΑΛΟ. ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο «ΝΟΝΟΣ» ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ.. Μ’ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ…ΦΕΥΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΠΑΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. ΑΔΕΙΑΖΩ ΕΝΑ ΝΤΕΝΕΚΕ ΜΕ ΛΑΔΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΚΑΤΣΑΡΟΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΩ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΡΙΧΝΩ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΜΕΤΡΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΟΚΙΜΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΤΕΝΕΚΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ ΠΑΝΩ, ΚΑΤΩ, ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΜΗΠΩΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΝΤΕΝΕΚΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΔΕΙΟ ΤΟ ΒΑΖΩ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΓΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ, «ΦΟΥ-ΦΟΥ, ΕΝΑ-ΔΥΟ», ΑΙΣΧΟΣ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΡΕΛΙΑ, ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΕΙ Ο «ΝΟΝΟΣ»


ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΘΗΝΑ 27/5/2009


            

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ

           

ΠΡΟΣ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ1974 ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΗΡΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ.
ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΕΡΧΟΤΑΝΕ ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΘΡΑΚΟ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝΕ ΔΙΑΦΟΡΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗ ΜΠΑΝΤΑ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΣΧΕΤΟΙ. ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΜΠΟΛΤΟΖΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ. ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕ ΒΡΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΩ .ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑΤΟ ΦΕΡΕΙ, ΤΟ ΕΦΕΡΕ. ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΜΠΑΧΑΛΟ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ. ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΦΤΙΑΞΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΙΨΙΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Ο [ΦΙΛΟΣ ] ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΗΛΙΚΙΑ ΓΥΡΟ 45-50 ΧΡΟΝΩΝ. ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ, ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ, ΚΑΠΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΜΑΔΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ. ΤΟ ΑΦΗΣΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΑΣΑ ΖΕΣΤΑ ΒΑΡΙΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ, ΕΚΑΝΑ ΤΙΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΙΧΝΑ ΚΑΠΟΥ-ΚΑΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΛΛΑΓΑ ΚΑΝΕΝΑ ΥΛΙΚΟ, «Ο ΦΙΛΟΣ» ΕΡΧΟΤΑΝ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΤΑΘΜΟ.
ΚΑΠΟΙΟ ΒΡΑΔΥ ΓΥΡΟ ΣΤΗΣ ΕΝΝΙΑ Η ΩΡΑ ΑΚΟΥΓΑ ΜΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΟΥ «ΦΙΛΟΥ» ΞΑΦΝΙΚΑ ΒΛΕΠΩ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΔΥΟ ΚΥΡΙΟΥΣ ΣΩΜΑΤΩΔΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΜΑΛΙ, «ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΡΕ ΤΣΟΓΛΑΝΕ!!» ΜΟΥ ΛΕΝΕ. ΠΑΓΩΣΑ, ΜΕ ΤΡΟΜΑΓΜΕΝΗ ΦΩΝΗ ΡΩΤΩ «ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ??!!» ΜΟΥ ΛΕΝΕ. {ΤΙ ΝΑ ΠΩ}ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟ. «ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΕ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΦΕΡΕ ΤΟ ΕΞΩ». ΤΟ ΠΕΡΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΒΓΑΖΩ ΕΞΩ Ο ΕΝΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΚΑΠΩ ΑΠΟ ΤΟ FIAT ΤΟ ΚΑΦΕΤΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ «ΒΑΛΤΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΦΕΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ». «ΠΟΙΟ ΑΛΛΟ?? ΛΕΩ,… ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ. ΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟ. Α! ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ, ΦΕΡΤΟ ΓΡΗΓΟΡΑ» ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ, ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟ ΠΕΡΝΩ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΩ ΝΑ ΒΓΩ, ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΩΜΑΤΩΔΗΣ ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΞΕΚΡΕΜΑ ΜΙΑ ΣΑΚΟΥΛΑ ΜΕ ΦΙΣΤΙΚΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ, ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΟΡΤ-ΜΠΑΓΚΑΖ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΣΑΚΟΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ΦΙΣΤΙΚΙΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΠΟΡΠΑΓΚΑΖ. ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ «ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΕΑΝ ΣΕ ΞΑΝΑΠΙΑΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ».
ΦΥΓΑΝΕ, ΕΤΡΕΜΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ. ΜΠΑΙΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΟΥ. «ΜΠΑ! – ΜΠΑ! ΜΟΥ ΛΕΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΝΩΡΙΣ ΜΑΖΕΥΤΗΚΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ». ΔΕ ΜΙΛΑΓΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΣΥΝΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΚ ΚΑΙ ΕΞΗΓΩ ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ, ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΔΕΙ ΑΝ ΤΑ ΟΣΑ ΕΛΕΓΑ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 1974 ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟ «ΡΑΔΙΟ ΠΑΡΝΗΣ» ΣΕ «ΜΙΝΙ ΡΕΞ»




TO 1975 «ΜΙΝΙ ΡΕΞ»

           


ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ «ΡΑΔΙΟ ΠΑΡΝΗΣ» ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΙΝΕΜΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΜΕΝΙΔΙ.
ΤΟ 1975 ΔΟΥΛΕΥΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΖΩΓΡΑΦΟΥ. Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΙΝΕΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΟΤΑΝ ΜΙΝΙ ΡΕΞ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΣΤΑ ΕΡΤΖΙΑΝΑ.
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝΕ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥ.{ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΝΤΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΛΛΑΖΑ ΠΟΤΕ. ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΠΟΧΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ} ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 1975, ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΕΛΑΤΤΩΝΩ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟΥΣ 1200 ΧΙΛΙΟΚΥΚΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΙΛ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΜΕ ΑΚΟΥΝΕ, ΔΕΝ ΕΨΑΧΝΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΑΚΟΥΓΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΕ, ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΕΚΛΕΙΝΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟ 1600 ΚΑΙ ΑΝΩ ΚΑΙ ΜΙΛΑΓΑ. ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΝΑ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΡΥΨΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ. ΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΡΥΒΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΤΕ. ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑ ΨΥΓΕΙΟ ΙΖΟΛΑ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΝΟ ΕΒΓΑΖΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΚΑΛΥΜΜΑ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΣΑΝΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΜΠΟΥΣΑ ΠΑΝΩ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΕΙ ΣΤΟ ΧΥΛΟ ΦΥΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ. Η’ ΦΙΛΑ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΜΙΣΑ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΡΥΒΑ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ.


           

 Ο «ΠΟΛΥΣΤΡΟΦΟΣ»

            

ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ, ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΛΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΠΙΚΟΙ ΚΑΝΑΝΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ. ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΕΚΕΙΝΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ, ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ Κ……... {Α1} ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΛΥΣΤΡΟΦΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΤΟ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΗ ΠΑΡΕΑ ΜΕΡΑ-ΝΥΧΤΑ ΜΑΖΙ, ΕΚΠΟΜΠΕΣ, ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΜΥΣΤΗΡΙΕΣ ΛΥΧΝΙΕΣ ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΙΤΙΚΟΝ ΣΤΑ ΤΑΒΑΝΙΑ ΠΟΥΠΟΥΛΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΧΑΜΟΣ… ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΛΙΑΝΤΖΙΔΕΣ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΜΙΑ ΛΥΧΝΙΑ {VT4C /211} ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΤΟΝ Α1 ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΛΥΧΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΟΔΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΔΗΓΗΣΗ. ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΒΓΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ Α1 ΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ «ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ? ΠΑΡΤΟ, ΣΤΟ ΧΑΡΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΥ ΝΑΤΟ ΒΑΛΩ. ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΚΑΙ ΑΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΘΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ». ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΕΤΡΕΨΑ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ 2η ΛΥΧΝΙΑ. ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΗΤΑΝΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ, ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΟ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗ. ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟΤΕ ΕΝΑ DUBBLEX 35W ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΑ “ΜΠΑΚ ΤΟΥ ΜΠΑΚ” {ΠΛΑΤΗ ΜΕ ΠΛΑΤΗ} ΕΙΧΑ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΤΥΛΙΞΕΙ Ο Ν.13.

            

«MINI REX»

            

ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΤΑΚΗ & ΘΑΝΑΣΗ Σ……. ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΟΛΥ ΒΓΑΙΝΑΝΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.
ΥΠΗΡΧΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝΕ ΤΑΒΕΡΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗΝ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΕΚΠΟΜΠΗ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ & Ο ΤΑΚΗΣ ΗΤΑΝ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΜΟΥ ΤΑΚΤΙΚΟΙ. ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΤΑΚΗΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ. ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΦΤΙΑΞΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΤΑΚΗΣ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΑ Τ.Ε’Ι’ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΗΣ. ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΗΤΑΝΕ 4Χ807 ΣΤΑ 600V ΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΣ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΥΤΖΙΝΟΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΑΝΟΙΓΕ ΜΕ ΣΦΥΡΙ Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ.

ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ1975 ΕΚΑΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ Ο ΤΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ Ο ΣΑΡΑΝΤΟΣ. ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ «ΡΕ ΜΗΤΣΟ, ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ?» ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΡΝΗΘΗΚΑ, ΛΕΩ «ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΘΑ ΕΧΩ ΓΚΡΙΝΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ», «ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΩΣΤΟ ΚΑΙ ΜΗ ΤΟ ΞΑΝΑΔΙΝΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ», ΜΕ ΠΕΙΣΑΝΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ… ΤΙΠΟΤΑ… ΠΕΡΑΝΕ 5 ΛΕΠΤΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΔΙΝΕΙΣ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΨΑΝΕ Η’ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΝΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΑΝ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΥΤΕ ΜΙΛΑΣ ΤΑΚΤΙΚΑ. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΞΕΝΑ ΝΤΙΣΚΟ ΚΑΙ ΠΟΠ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.
ΞΑΝΑΔΙΝΩ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ. ΠΡΙΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΤΗ ΦΡΑΣΗ ΜΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ… ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΓΕ ΧΤΥΠΑΓΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ. Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ. ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ, ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΒΟ’Ι’ΘΕΙΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΦΙΛΟΙ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΓΡΑΦΑΝΕ ΤΙΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΚΦΩΝΟΥΣΑΝΕ ΜΕ ΔΥΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΠΙΚΑΠ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΡΧΙΖΕ ΣΤΙΣ 10 ΤΟ ΠΡΩ’Ι’ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΝΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΙΑ Η ΩΡΑ. ΑΥΤΟ ΓΙΝΟΤΑΝ ΓΙΑ 2,5 ΜΙΝΕΣ. ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΑΦΗΣΑΝ ΕΠΟΧΗ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΝ 19 ΧΡΟΝΩΝ, ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΕΙΧΑΝ ΑΞΙΑ, ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΣ ΝΑ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΦΥΛΑΚΗ, ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΗΝΕΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗΝ ΤΟ ΕΚΛΕΙΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΟΙΓΕ Η ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΔΥΟ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΜΑΖΙ. ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΑΚΡΟΑΤΩΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΑ 400 ΜΕ 500 ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ



ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟ ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΤΟΝ Β12 ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΥ..

ΝΕΑ  ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3 ΜΑΙΟΥ 2013

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου βρε Πικασο.. απο Α-Ω Βοτανικος...